Nytt domene og design på bloggen

Nå har den tidligere Studiobloggen blitt flyttet og i stedet blitt en integrert del av min egen nettside.

Studiobloggen ble i utgangspunktet startet for at jeg skulle loggføre eget arbeid i atelieret, samle videoer og samtidig holde gode venner og samtalepartnere oppdatert om hva jeg jobbet med.

Med tiden er det blitt flere lesere. Derfor ønsket jeg å ta steget videre, gjøre bloggen mer profesjonell og samtidig fortsette med å holde den i et personlig, litt uhøytidlig språk.

Bad-taste- webdesign? Kanskje, men  jeg har en svakhet for den type stil etter å ha arbeidet med nettkunst, sett hva slags estetikk enkle HTML-tabeller kan frembringe og presse fargekombinasjonene litt utover tradisjonell, god webdesign.

Jeg håper at denne bloggen blir av interesse for alle kunstinteresserte.

Ønsker med dette både gamle og nye lesere velkommen til den nye blogg- og nettsiden!

Legg igjen en kommentar

