Atelierbesøk hos Petter Alexander Hepsø

I dag har jeg vært på atelierbesøk hos Petter Alexander Hepsø på frilansoppdrag for Fredrikstad Blad. Han stiller ut på Galleri Haaken i disse dager.

Hepsø jobber litt mens jeg tester lys før fotografering. Bildet under er også fra atelieret hans. De fantastiske rokkene kan sees på utstillingen i Galleri Haaken fram til søndag 18. desember.

Se bilder og pressemelding fra Petter Alexander Hepsøs utstilling «Des objets nouveaux» her på galleriets nettside.

… og ellers: Dokumentasjon av ukens daglige tegninger i «Visuell improvisasjon»-serien vil jeg legge ut som et samlet album på fredag.

2 kommentarer om “Atelierbesøk hos Petter Alexander Hepsø

  1. Jøss, her inne var det mye spennende å se!
    Takker for hyggelig kommentar inne hos meg!
    Husk at innstillingene er gjort ut fra de lysforholdene jeg opplevde da bildet ble tatt!

    I 2008 var det mye D80 (DX) på meg. D70 var jo forgjengeren og begge kameraene er helt greie også i dag! Bruker mitt D80 som reservekamera nå.

    Jeg har gått over til fullformat (FX) og D700 kamera mitt er helt topp å bruke..

    Ønsker deg en trivelig kveld og en topp fredda’!

Legg igjen en kommentar

