Ukas tegninger i «Visuell improvisasjon»

Her er tegninger fra serien «Visuell improvisasjon» fra uka som har gått. Fortsatt er det blekk og pensel på akvarellpapir, 32 x 41 cm.

«Visuell improvisasjon nr. 20. «

«Visuell improvisasjon nr. 19. «

«Visuell improvisasjon nr. 18. «

«Visuell improvisasjon nr. 17. «

Fram til nå har jeg laget oppvarmingstegningene kun de dagene som jeg jobber i atelieret. Nå lurer jeg på om serien skal følge en annen syklus? Jeg har to alternativer:

  • lage én oppvarmingstegning i det samme formatet, 32 x 41 cm med blekk og pensel, på de dagene som jeg er i atelieret. Eller:
  • lage én oppvarmingstegning hver eneste dag, mandag t.o.m fredag, og heller ha ulike formater. De dagene jeg ikke er i atelieret kan jeg heller bruke kortere tid, 10-15 minutter, på alt fra post-it lapper, skriveark og kvittering.

Hva høres mest naturlig ut i en tegnesyklus og innen for en serien med tegninger? Holde meg til formatet og de dagene jeg er i atelieret, eller prioritere den daglige rutinen uavhengig av sted og situasjon?

Innspill mottas med stor takk!

En kommentar om “Ukas tegninger i «Visuell improvisasjon»

  1. Tror ikke jeg kan bidra med noe. For meg er det viktig å være inspirert når en driver med skapende aktiviteter. Føler en «tvang» mister en mye av kreativiteten…

    Uansett så er bildene dine veldig flotte!
    Riktig godt nytt år til deg. Jeg håper du får mange spennende opplevelser!

Legg igjen en kommentar

